revit vs autocad

revit vs autocad


اگر شما در حال طراحی هستید، احتمالا با AutoCAD و Revit آشنا هستید، یا حداقل نام این ابزارها را شنیده اید. اتوکد از دهه ۱۹۸۰ بوده است و از آنجایی که این آشناسازی یا ابداع در نهایت در DNA بسیاری از شرکت ها و دفاترطراحی ریشه کرد و ذاتی شد، تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر از فعالیت های روزمره فرایند طراحی شد. تقریبا ۲۰ سال بعد Revit به عموم معرفی شد. در صنعت طراحی و ساخت به تدریج پذیرفته شد، اما کارکنان بیشتر و بیشتر از زمان وارد شدن Revit  در جریان کارشان، شروع به کار کردند . با وجود این ، همه در کنار هم نبودند .

تصور کنید بعد از سال ها تمام استانداردهای اسناد پروژه ها، بلوک کتابخانه ها و حتی راحتی استفاده از یک ابزار را می توانستید برای سالها استفاده کنید.، شما می توانید برنامه ی مورد علاقه ی خود را که برای محرمانه ترین ابزار تست شده را پیدا کنید؟ این مسئله و معضل بسیاری از حرفه ای ها در مورد تکنولوژی جدید است. این مقاله برخی از بینش های شما را نسبت به شباهت ها و تفاوت های بین دو ابزار طراحی قدرتمند به شما ارائه می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید خطوط خود را ترسیم کنید. اتوکد، Revit  یا هر دو؟ بیایید با آنچه که آنها را مشابه می سازد شروع کنیم.

شباهت ها

هنگامی که به شباهتها میرسد ، سه موضوع اصلی برای بحث وجود دارد. ۲D, 3D and Rendering. هر دوی AutoCAD و  Revit  برای ایجاد نقشه های ۲D  مانند طرح های طبقه، ارتفاعات، جزئیات و غیره استفاده می شود. ممکن است تفاوت های کمی در مورد نحوه ارائه آنها به صورت گرافیکی وجود داشته باشد، اما اساسا نتیجه نهایی همان است. با هر دو نرم افزار شما می توانید مجموعه ای از اسناد ساخت و ساز را تولید کنید. علاوه بر نقشه ها و طرح های معمول ۲D ، هر دو می توانند برای ایجاد مدل های ۳D و اشیاء استفاده شوند که در فرآیند طراحی و همچنین ارائه ها بسیار مفید است. اگر چه، رابط کاربری و ابزار، کمی متفاوت است، اما نتیجه نهایی همان است. یک ابزار برای مدل سازی سه بعدی.

revit vs autocad

در نهایت، شما به سرعت می توانید تصاویر رندر شده با استفاده از هر دو نوع نرم افزار را ایجاد کنید. یک چیز فوق العاده در مورد این ویژگی برای هر دو ابزار این است که، لزوما نباید یک متخصص رندر برای استفاده از ابزار وجود باشد. هر دو نرم افزار AutoCAD و Revit کار بسیار خوبی برای ساختن تصاویر رندر شده انجام داده اند و آن را بسیار آسان کرده اند.

تفاوت ها

هنگامی که بحث تفاوت بین این دو بوجود می آید، می توان آن را به یک مخفف، BIM  یا مدل سازی اطلاعات ساختمان جمع بندی کرد. با اتوکد شما از خطوط استفاده می کنید تا هندسه پایه ای را ایجاد کنید که اشیاء زندگی واقعی را نشان می دهد. با Revit شما از هندسه استفاده می کنید که با اطلاعات زندگی واقعی مجهز است. علاوه بر این، با Revit در حالی که شما در یک دید کار مانند یک طرح طبقه کار می کنید، نمایش های دیگر نیز به طور خودکار تولید می شوند، مانند ارتفاع. و این زمانی است که شما در حال تغییر هستید. تغییر در یک نمایه به طور خودکار در نمایشهای دیگر نیز نشان داده می شود. یک گزینه ی خوب برای بررسی مزایای هر ابزار ، AutoCAD  برای طراحی ۲D عالی است، جایی که فقط کار دقیق خطی مانند طراحی و جزئیات طراحی مانند دیتیل ها مورد نیاز است. Revit برای مدل سازی، تولید متره و برآورد، collaboration  و یا همکاری و تغییر مدیریت عالی است. در صنعت طراحی و ساخت، رقابت شدید است. به ویژه برای رسیدن به اولین کار پروژه یا پیشنهاد کاری. تسلط بر هر دو نرم افزار Revit  و AutoCAD می تواند در بازار کار و همچنین مدیریت پروژه در این زمینه را به شما کمک کند. هر دو برنامه در حال حاضر در فرایند طراحی و صنعت ساخت و ساز قرار دارند و یادگیری هر دو نرم افزار نمی تواند انتخاب نادرستی باشد.

تفاوت اتوکد و رویت (در یک نگاه)

REVITAUTOCAD
در یک نگاهنرم افزار BIM برای معماران، مهندسین، پیمانکاران و طراحانیک مدل واحد که اطلاعات مربوط به زندگی واقعی را ایجاد می کند را می توانید ایجاد کنیدعالی برای مدل سازی، تشخیص برخورد و تغییر به طور گسترده ای از نرم افزار تجاری CAD  ۲D & 3D  استفاده می شودایجاد هندسه پایه ای که زندگی واقعی را نشان می دهدبرای طراحی دقیق کار خط، مانند جزئیات ارتفاع
ابزارابزار طراحی هوشمند ۳D مبتنی بر مدلابزار حرفه ای  تهیه پیش نویس و دیتیل
گردش کارپشتیبانی از یک جریان کاری مدل سازی، جایی که نتایج مانند نقشه ها و برنامه ها مستقیما از یک مدل واحد متحد می شوند. تغییرات در تمام دیدگاه های مدل منعکس می شود و عناصر مجاور / متصل به صورت خودکار به منظور حفظ روابط ایجاد شده به روز می شودپشتیبانی از گردش کار پیش نویس، جایی که طراحی های فردی به طور مستقل ایجاد و ویرایش می شود
سیستم عاملدر دسترس برای ویندوزدر دسترس برای ویندوز و مک
پشتیبانی DWG ™قابلیت ایمپورت و اکسپورت فایل DWGپشتیبانی بومی از فایل های DWG-پشتیبانی از یک گردش کار میراثی که در آن فایل های DWG بی شماری وجود دارد
مدل سازیشامل تمام عناصر اصلی ساختمان و همچنین سازنده، مدل، هزینه، ساختار و اطلاعات فاز
فرآیندهاساده سازی وظایف پیش نویس تکراری
تحلیل و بررسیتوانایی های مختلف تجزیه و تحلیل
دیتیل و جزئیاتمجموعه ای از دیتیل ها را تولید کنیدمجموعه ای از دیتیل ها را تولید کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *