سایت سه بعدی: ساخت و ساز جاده در میان ساکنان ناامید

سایت سه بعدی: ساخت و ساز جاده در میان ساکنان ناامید


در یک بخش مسکونی در ساسکاچوان ، یک نقشه سایت سه بعدی ، با مهلت سختگیرانه ساخت و ساز موجب خوشحالی ساکنان ناامید شده می شود.

بسیاری از مالکان خانه به داشتن سبک زندگی یین یانگ با داشتن خانه ای دنج و با دسترسی آسان به هیجان یک شهر پر جنب و جوش جذب می شوند. به نظر می رسد یک زیر مجموعه مسکونی کانادا در ساسکاچوان این روحیه را کاملاً جذاب می کند ، اما با یک مشکل ساخت و ساز همراه است.

در آغوش دریاچه های زیبا و دلفریب، در پارک کورمن ، ساسکاچوان ، حومه شهر ساسکاتون، توسعه Grasswood Estates واقع شده است که بزرگترین شهر استان است. این مجموعه در کشور به معنای واقعی کلمه 10 دقیقه با مرکز شهر ساسکاتون فاصله دارد.

مجموعه مسکونی 150 هکتاری دو سال پیش در زمین های زراعی خالی احداث شد که 42 مورد از 180 خانه برنامه ریزی شده تقریباً بلافاصله ساخته شد. جاده ای پر پیچ و خم شش مایلی ورودی و خروجی را به مجموعه متصل می کند. خانه های اضافی ازهمان شروع اولیه در حال ساخت هستند.

سرمایه گذار Darren Hagen مالک / توسعه دهنده 2.8 میلیون دلار پروژه Grasswood Estates در کانادا است. این منطقه با افزایش جمعیت مترو ، بخشی از گسترش شهر Saskatoon به لحاظ جغرافیایی است. ساکنان با دسترسی آسان به تنوع و فعالیت های شهر ، زندگی آرام دارند.

لودر چرخ دستی برای جابجایی

عجله صاحب خانه ها

در طول دو سال اول ، صاحبان خانه در حال رانندگی در جاده های موقت و در بعضی موارد ، جاده های پرترددی بودند که از مجموعه می گذشتند.

در ژوئن سال 2018 ، هاگن در Warman Excavating & Trenching Ltd. مستقر در ساسکاتچوان را برای ساختن یک جاده صاف و هموار که در آن جاده موقت قرار داشت ، آورد. Warman Excavating خدمات مسکونی ، آماده سازی سایت ، ترانشه کردن ، و آب / فاضلاب با غلظت اصلی را با 45 کارمند در فصل اوج ، 20 کارمند در تمام طول سال فراهم می کند. یک شرکت سنگفرش آسفالت که اخیراً ایجاد شده، آنها را به یک پیمانکار متوسط ​​تبدیل کرده است.

ژان Poirier ، مدیر پروژه با Warman Excavating اظهار داشت: “در ابتدا ، بزرگترین چالش ما در مورد این پروژه جلب اعتماد و همکاری صاحبان خانه هایی بود که با صبر و حوصله منتظر آسفالت شدن جاده خود بودند.” “ما روش خود را تغییر دادیم تا به ساكنان اطمینان دهیم كه می توانیم برای تأمین نیازهای آنها در حالی كه سخت تلاش می كنیم تا سریع جاده را تكمیل كنیم ، كاری را انجام دهیم.”

وی گفت: “برای دو هفته اول پروژه ما از طرح های چیدمان استفاده کردیم که این یک اشتباه دست و پا گیر بود. با توجه به میزان تردد ساکنان در داخل و خارج مجموعه ، مجبور شدیم مقدار نامناسبی را برای دوباره جمع کردن تمام مواردی که کشیده شده یا جابجا شده بود ، صرف کنیم زیرا یک ساکن ناامیدکننده آنها را از راه خارج می کرد. “

Poirier همچنین نسبتاً سریع فهمید که 38 مهندس در مجموعه زندگی می کنند ، که یک چالش اضافی را ایجاد می کند.

Poirier گفت: “من یک مهندس هم هستم ، بنابراین می دانم چه درد بزرگی می توانیم از نظر این که می دانیم دقیقاً در یک پروژه چه می دانیم چه بلایی خواهیم داشت.” وی گفت: “یک مهندس ساکن بود که هر روز پیشرفت ما را با استفاده از سازهای خودش اندازه می گرفت. چند روز طول کشید تا او قبول کرد که ما می دانیم چه کاری انجام می دهیم. من از آن مهندس عصبانی نشده ام و به همین ترتیب نیاز به این دارم که درک کنند که کار خاصی را با دقت کامل انجام دادم. “

برنامه سایت سه بعدی همه را جذب می کند

برای دور شدن از لکه دار شدن ، Poirier با نماینده محلی سیستم های موقعیت یابی Topcon ، Muaz Sheriff ، با Brandt Tractor Ltd. تماس گرفت.

Sheriff به Warman Excavating کمک کرد تا یک نقشه سایت سه بعدی ایجاد کند که توسط تجهیزات سنگین برای کنترل دستگاه هدایت GPS قابل استفاده باشد.

مدل سایت دیجیتال با استفاده از نرم افزار Topcon Magnet Office و نرم افزار P3D ایجاد شده است. Warman Excavating در آن زمان تمامی نكات و نقشه سایت حاكی از پیشرفت در زمینه نمایش داده شده در كابینهای ماشینهای GPS را داشت.

برای این پروژه ، Warman Excavating از مضراب خزنده Komatsu D-65EX و یک لودر آهنگ جمع و جور John Deere 329 (SSL) ، هر دو مجهز به کنترل دستگاه Topcon 3D-MC2 ، که از برند تراکتور به دست آمده است ، استفاده کرد. سیستم 3D-MC2 از سنسورهای اندازه گیری اینرسی MC2 (IMU) استفاده می کند ، که نیاز به نیاز به پست های گیرنده سوار بر تیغه های تجهیزات سنگین را از بین می برد.

Sheriff گفت: “سیستم MC2 به منظور کاهش زمان خرابی ، افزایش بهره وری ، کاهش نگهداری ماشین و کاهش هزینه سوخت طراحی شده است ، بنابراین باعث می شود این پروژه مناسب برای پروژه Grasswood باشد. این یک سیستم بولدوزراست ، اما در تجهیزات کامپکت مانند یک لودر کشویی کار می کند. “

این پروژه به 20000 متر مکعب پر ، 39000 تن ماسه و 46000 تن سنگ خرد شده احتیاج داشت.

Poirier گفت: “انعطاف پذیری تولید با توجه به اینکه ساکنان درهر ساعت از 24 ساعت به کار خود می آمدند بسیار مهم بودند.” “ما باید آنچه را که در حال کار بر روی آن بودیم ، با یک اعلامیه لحظه به لحظه متوقف می کردیم و بعد از آنکه صاحب خانه بدون ضرب و شتم می گذشت دوباره انجام می دادیم.”

Sheriff  در هدایت آنها به یک قطعه تجهیزات فشرده و تاثیرگذار مؤثر بود. یک لودر چرخدار به عنوان یکی از قطعه های اصلی تجهیزات تولید ، منطبق بر جابجایی ترافیک توقف و شروع و همچنین پیکربندی جاده است که شامل تغییرات ارتفاع ، شعاع های محکم و پیچ و تاب بوده و از زیر مجموعه منظره عبور می کند.

آخرین مهلت

اندکی پس از آغاز پروژه Saskatchewan Grasswood Estates ، مالک برنامه زمان بندی تولید را تغییر داد و مهلت اتمام آن یک ماه کامل زودتر از طرح اولیه بود.

Poirier اظهار داشت: “این بدان معناست که هفته کار ما هفت روز شد.” “ما باید سخت تر و باهوش تر کار می کردیم زیرا هیچ راهی وجود نداشت که مهلت را از دست بدهیم. شهرت ما براساس نتایج با کیفیت در موعد مقرر حاصل شده است.”

برای خدمه حفاری وارمن ، کار سخت آنها – همانطور که بعضی ها می گویند ، برنامه تولید مجنون است – پرداخت کردند. کار یک هفته کامل قبل از مهلت به پایان رسید – در واقع پنج هفته پیش از هدف اصلی تولید. با تکمیل زودهنگام ، آنها با اطمینان از مجازات روزانه 1000 دلار برای هر روز گذشته از مهلت خودداری کردند.

Poirier در پاسخ به این سؤال كه آیا صاحبخانه ها از جاده آسفالته جدید كه به ساكنان در مجموعه جدید خود سرویس می دهد ، خوشحال است ، گفت: “او بسیار خوشحال است. در واقع ، او از کاری که ما انجام دادیم آنقدر خوشش می آید که ما را استخدام کرده است تا در پروژه بعدی تقسیم مسکونی آینده خود نیز همین کار را انجام دهیم! امیدوارم که این برنامه چندان جدی نباشد. “

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *