ابزار دیجیتال در توسعه ساخت وساز

ابزار دیجیتال در توسعه ساخت وساز


همه ما کارهای زیادی برای انجام داریم و زمان کمتری برای انجام آن داریم. مشتریان ما خواستار پروژه هایی با کیفیت بالاتر و پیچیدگی بیشتر و خلاقانه تر از گذشته هستند. با افزایش تقاضا و کاهش نیروی کار ماهر ، همراه با سایت های کاری بسیار پیچیده ، بهترین راه برای رقابت شرکت های ساختمانی چیست؟

دو کلمه: حرکت بسوی دیجیتال.

پیشرفت در طرح دیجیتال و نقشه برداری چهره ساخت و ساز را تغییر می دهد. پیمانکاران زرنگ قبلاً از طریق اتخاذ راه حل های پیشرفته فناوری مانند ضبط واقعیت اسکن با لیزر ، دوباره کاری و جریان کار ساده را از بین برده اند ، اما یک راه اساسی برای ایجاد تطبیق پذیری و ساده سازی عملیات استفاده از ابزارهای دیجیتالی مانند ایستگاه های تمام رباتیک فوق کارا و نرم افزارهای هوشمند است.

وقتی آیفون برای اولین بار معرفی شد ، بسیاری تصور می کردند این یک حیله است. کمتر کسی می توانست تأثیر آن را در نحوه تعامل مردم با فن آوری پیش بینی کند. جنبه های مشهود آن آیفون اول ، ترکیبی از فناوری برش لبه ، صفحه نمایش لمسی و محاسبات موبایل باعث ایجاد انقلابی در ارتباطات و همچنین در شیوه های کار و زندگی ما شده است.

آخرین نوآوری ها در فناوری سنجش ساخت و ساز ، فرصت های یکسانی را برای تجارت ساخت و ساز شما ارائه می دهد. با در آغوش گرفتن انقلاب دیجیتال ، شما نقش مهمی در شکل گیری آینده ایفا می کنید.

آینده اکنون در نوک انگشتان شماست

تأثیر یک تحول دیجیتال کاملی را در تجارت خود در نظر بگیرید. چه اتفاقی می افتد اگر از طرح کلی ایستگاه روباتیک دستی یا معمولی به پیشرفته ترین راه حل های طرح بندی دیجیتال امروز بروید؟

پیمانکارانی که از نرم افزارها و ایستگاه های تمام رباتیک Leica iCON استفاده می کنند ، این توانایی ها را گزارش داده اند:

  • تکیه بر اتوماسیون برای پر کردن شکاف مهارت های رو به رشد
  • حذف تأخیرهای غیرضروری در این زمینه با هدف گیری قوی ، قفل و قفل مجدد بین ایستگاه کل و منشور
  • انتقال یکپارچه داده بین زمین و دفتر
  • حصول شفافیت در سراسر محل کار و بین ذینفعان پروژه با ترکیب داده های پهپادها ، اسکنرهای لیزری ، ایستگاههای کل ، GPS و حسگرهای دیگر در یک گردش کاری یکپارچه
  • اکسپورت داده ها بدون تبدیل برای استفاده در پلتفرم های رایج نرم افزاری
  • ادغام فن آوری جدید با جریان های کاری موجود با حداقل آموزش

ایستگاه های جدید iCON iCR70 و iCR80 که برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون سایتهای مدرن طراحی شده اند ، شامل روال ساده و هدایت شده ای است که برای جستجوی و شناسایی خودکار اهداف طراحی شده است و پایدارترین قفل منشور در دسترس است. کاربران معمولاً افزایش 80 درصدی بهره وری را در مقایسه با شیوه های معمول طرح بندی را گزارش می دهند.

نرم افزار Leica iCON سطح جدیدی از سیالیت را برای برنامه ریزی و ارتباطات به ارمغان می آورد ، نه تنها در ارائه داده های میدانی از ایستگاه های کل بلکه در یکپارچه سازی داده های  Industry Foundation Classes (IFC) (قالب مبتنی بر شیء که برای همکاری در پروژه های مبتنی بر BIM استفاده می شود) و داده های یکپارچه را برای ایجاد یک تصویر کامل از پروژه با بالاترین دقت مدل می کند.

پیمانکاران متفکر در حال حاضر پیشرفت هایی در صحت ، کارایی و بهره وری در نتیجه این جهش ها در جمع آوری داده ها و مدیریت داده ها تجربه می کنند. دیجیتالی شدن گردش کار فرصت های جدیدی را برای به دست آوردن پروژه های پیچیده و تسلط بر بهره وری کلی ساختمان و BIM باز می کند.

پیشرفت در فناوری چیدمان دیجیتال ابزاری برای تسلط

ابزارهای دیجیتال در ساخت و ساز

ساده سازی جمع آوری و پردازش داده ها با فناوری نسل بعدی به این معنی است:

یک اپراتور + نرم افزار ایستگاه کل رباتیک + نرم افزار طرح بندی برای پردازش نقطه = زمان ذخیره شده و داده های بهتر.

در اینجا برخی از مزایای این روش جدید انجام کارها آمده است:

  • منحنی یادگیری کوتاه تر و راه اندازی قابل اعتماد – آخرین نوآوری ها گردش کار را ساده تر کرده و شکاف اساسی در مهارت ها را از طریق برنامه های بصری و رابط های کاربری بصری پر می کنند.
  • یک رویکرد آسان به طرح پیچیده – امکان انتخاب بصری اشیاء از مدل های سه بعدی به سادگی با ضربه زدن روی آنها بر روی کراندمان بالا و بهره وری – قفل منشور خودکار و قابلیت قفل مجدد ، چالش هایی از قبیل اختلال در بینایی و داشتن منشور دیگر و اشیاء بازتاب دهنده را در محل از بین می برد (دیگر جلیقه شما را به بیرون نمی چرخاند).
  • سازگاری کراس پلت فرم با فرمت های فایل استاندارد صنعت – ( تبدیل فایل های بیشتر نیست.)
  • انعطاف پذیری گردش کار از طریق مکانیسم های فیلتر ساده – ( به سرعت به داده های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.)
  • تحویل / تکمیل سریع تر – ( دیجیتالی شدن باعث صرفه جویی در وقت و افزایش کیفیت می شود.)

نرم افزار طرح سری Leica iCON ، همراه با بسته دفتر Office Infinity ، یک انجمن دیجیتالی بهبود یافته را برای همکاری فراهم می کند.

پیشرفت های دیجیتال ابزاری است که برای کار ساخت و ساز

این نوآوری ها حاشیه اصلی یک تغییر جهانی در نحوه انجام ساخت و ساز است. آنها این واقعیت را نشان می دهند که این مسیری است که صنعت در آن حرکت می کند – اینکه ابزار و فناوری به روندهای اندیشه پاسخ می دهند و به نیازهای در حال تحقق صاحبان و معماران و همچنین سازندگان و مشتری پاسخ می دهند. کل بازار ساخت و ساز در حال تغییر شیفتگی تکتونیکی است زیرا ابزارهای دیجیتالی راه را برای انجام اقدامات بهتر هموار می کنند.

این فناوری ها فقط ابزار جدید درخشان نیستند. آنها پاسخ به افزایش برنامه های پیچیدگی و انقباض را نشان می دهند ، دقت و انعطاف پذیری لازم برای ارائه بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود در عین افزایش بهره وری و سود به شما ارائه می دهند ، بنابراین می توانید تجارت خود را توسعه دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *