فرصت‌های دیجیتالی فراتر از bim

فرصت‌های دیجیتالی فراتر از bim


ساخت انگلستان می‌تواند به یک رهبر جهانی در مدیریت اطلاعات برای محیط ساخته‌شده و دوقلوهای دیجیتال تبدیل شود .

این پیامی از سوی مرکز ساخت دیجیتال ( CDBB ) است که مجموعه‌ای از ابتکارات را پس از استفاده از یک برنامه جدول گرد سازمان یافته باCIOB , برای جمع‌آوری بازخورد صنعتی به اجرا درمی آورد .

تری سهام و فیونا مور ، مشاوران مدیریت اطلاعات برای پیاده‌سازی انگلستان در CDBB ، گفت : ” تمام شرکت کنندگان خواهان مزایای ساخت‌وساز دیجیتال بودند و در سراسر صنعت به اشتراک گذاشته شدند ، و در سطح هییت مدیره و اجرایی ، نیاز به درک دیجیتال بیشتر و خرید وجود دارد . ”

همچنین درخواست‌های منظمی از مشتری‌ها برای ” تنظیم سرعت ” تحویل وجود داشت . احساس یک رویکرد استاندارد شده و templated برای خروجی‌های داده‌ها در پروژه‌ها به مشتریان در تعامل با BIM و سود از BIM کمک می‌کند .”

این مسائل با برنامه کاری انگلستان ۲۱ – ۲۰۲۰ این مرکز در همکاری با مرکز نوآوری ساخت‌وساز که شامل موارد زیر است :

  • ارائه مزایای مدیریت اطلاعات از جمله ایجاد کتابخانه پیاده‌سازی و مطالعات موردی منفعت . همچنین CDBB با اتحادیه bim بریتانیا برای ارزیابی ابزارهای موجود که بلوغ bim را ارزیابی می‌کنند , هم‌کاری می‌کند .
  • گروه کاری انتقال ایزو بخش عمومی که از انتقال به استانداردهای ایزو ۱۹۶۵۰ برای bim در دپارتمان‌های دولتی حمایت می‌کند .
  • گروه کاری سازمان ملل متحد، برای تضمین ثبات استراتژی BIM بریتانیا و اجرای مطابق با ISO ۱۹۶۵۰ ، BS / PAS ۱۱۹۲ و BS ۸۵۳۶ در سراسر انگلستان .
  • گروه منافع ویژه محلی , برای کمک به پشتیبانی از تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی دیجیتال .
  • گروه کاری چارچوب دیجیتال ، برای هدایت برنامه Twin دیجیتال ملی و توسعه چارچوب مدیریت اطلاعات برای محیط ساخته‌شده .
  • گروه تخصصی همکاری bim , برای درک و مستندسازی دانش صنعت فعلی از قابلیت همکاری bim .
  • مرکز دوقلوی دیجیتال , یک جامعه یادگیری مشارکتی است که در آن کسانی که بر روی دوقلوهای دیجیتال کار می‌کنند می‌توانند برای یادگیری و اشتراک با هم کار کنند .

CDBB همچنین با BSI و اتحاد BIM بریتانیا برای ایجاد چارچوب BIM بریتانیا ، یک رویکرد سازگار برای اجرای BIM در بریتانیا با استفاده از چارچوب برای مدیریت اطلاعات ارایه‌شده توسط مجموعه ایزو ۱۹۶۵۰ ، کار می‌کند .

این مرکز با دولت ، صنعت و دانشگاهیان جهت توسعه ، پشتیبانی و ترویج استفاده از فن‌آوری دیجیتال در محیط ساخته‌شده کار می‌کند .

منبع : http://www.bimananews.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *