تجارت جدید فنی خارج از سایت

تجارت جدید فنی خارج از سایت


Mace یک واحد تجاری فنی خارج از سایت جدید را به عنوان وسیله ای برای آنچه که “روش ساخت و ساز نسل بعدی” نامیده می شود ، معرفی کرد.

واحد 60 نفره موسوم به Mace Tech ، در Mace Construction فعالیت خواهد کرد و سود و زیان خود را گزارش می کند.

تکنولوژی پرچمدار Mace Tech که با عنوان High Rise Solutions (HRS) نامیده می شود ، روشی جدید در ساخت و ساز است که با همکاری پیمانکار استرالیایی Hickory Group تهیه شده است. پیمانکار ادعا می کند می تواند پیشرفت های چشمگیری در راندمان ، سرعت ساخت و امنیت در محل ایجاد کند.

HRS شامل استفاده از BIM و هوش مصنوعی برای طراحی و ساخت اجزای سازه و نمای ساختمانهای خارج از ساختمان است. این شرکت اعلام کرد که کارخانه های چین و ترکیه از جمله شرکای ارجح آن هستند.

پیمانکار با توسعه سیستم نیروگاه Mace’s Battersea، از سیستم HRS برای ساخت N06 استفاده می کند ، یک طرح رزینی برای زندگی در استرافورد که شامل 524 خانه در دو برج 26 و 31 طبقه است.

Mace گفت که قادر خواهد بود برنامه های ساخت این پروژه را تا 18 هفته با 20 درصد کمتر از کارگران در سایت در مقایسه با یک روش سنتی ساختمان کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت Mace، مارک رینولدز ، به اخبار ساخت و ساز گفت: “روشی که می بینیم در حال تحول است ، همانطور که محصولات را توسعه می دهد ، هم می تواند خود از آن استفاده کند و هم آنها را در اختیار بیزینس ها قرار دهد.

وی گفت: “نمونه Battersea که ما دادیم ، ارائه چیزی به یکی از بخش های اصلی پروژه های ما بود. ما در حال تلاش برای گرفتن مدل Dyson هستیم. او قبل از كامل كردن آن در مدل 23 يا 24 جاروبرقي شكست خورد و سپس بازار را به دست گرفت. “

وی افزود: “کار ما تاکنون روی ساختمانهای مرتفع با طول کوتاه انجام شده است. مورد بعدی سازه های بلندتر است و احتمالاً آن یک ساختمان بسیار مرتفع خواهد بود.

“ما راه حل پیرامون آن را توسعه داده ایم ، و اکنون در حال آزمایش آن هستیم ، هم تست دسک تاپ و هم یک پروژه با مشتری ، که قرار است در سال 2021 تحویل داده شود.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *